Jag går till stallet och gymmet istället *sjunger*

Efter en underbar barbackatur med Fille hade jag Igårkväll äntligen tid igen att dra till gymmet för ett pass. Tyvärr vart en veckas uppehåll nu och man vill ju inte slinka efter när man nu faktiskt börjat se lite skillnad på våg och kroppsform. Dock kan jag konstatera att det inte var shysst av mig att dra på ett "burn fat" program på löpbandet efter uppehållet. Iaf inte när man tycker att nivå 5 låter lämpligt under 4 km och man aldrig testat programmet. Det var för fasen konstant uppförsbacke!....i min mening ;) Jag tränar ju alltid vid 22-tiden, och är som oftast ensam då, något som jag nog aldrig varit så glad för som igår - flås pust stånk.  

Är så himla glad för att byn har fått ett alldeles eget gym, tar mig ca 2 min att ta mig dit. Det blir för bökigt och obekvämt att åka tillbaka till stan efter att man ridit utan då blir det istället inte av . Där finns allt som iaf jag kan önska mig. Tycker dessutom att det är förbannat roligt.

Har en liten trigger fram till den 23 nov nu. Tillfrågad att "mannekänga" på Ryttarstugans modevisning under Ryttargalan - hjälp!  Får hitta nya närliggande triggers därefter så man håller ångan uppe :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0