Nytt från ett av mina favvomärken

 
 
 
 
 
 
Ska ge er lite bättre bilder på det nya HV-polo schabraket hade jag tänkt, men tills dess delar jag med mig av några fler "vill ha" grejer från Pikeur. Deras kollektion för hösten och vintern är lovely. Dessutom såg jag idag bilder på Pikeur/ Eskadrons next generation kollektion. Där var det förvisso mycket oranget, vilket jag kanske inte är så inbiten på men såklart har de även tänkt på oss "färgrädda" och satsat på basfärger som vitt och grått - tackarrrrr!  ;) Eller ja fanns en hel del lila där också, vilket jag tycker är allt mer roligt. Det märker ni nog på bilderna nedan från Classic kollektionen ;P
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0