Virrpanna

Kanske börjar det bli lite för mycket även för mig. Kommer hem från jobbet och upptäcker att jag glömt släcka spottarna i garderoben. Kommer ut i stallet och upptäcker att jag i morse gjort iordning varmt vatten men glömt vicka i den viktiga ingrediensen betfor. Gör iordning Spaniz och trampar iväg mot ridhuset. På plats och redo att göra nåt vettigt på banan när jag upptäcker att jag glömt kedjan till stången, den ligger kvar i stallet. Där ligger den ju bra! Bara hoppa av och ta av stången och fästa sidostyckena i bettet så vi kan jobba lite. Tur jag hade bästa supporten på plats - mamma. Hade ingen vidare ridkänsla men mamma, som sett oss i så många år, tyckte iaf att han såg riktigt alert och fin ut. Bra det iaf, att vi kan "sminka över" när det inte känns som önskat. Väl hemma i stallet igen var just alert det sista vi var. Efter en låååång dag ute på varsitt typ av fält, snabb krubb, och träningspass var vi båda möra både i kropp och knopp. 
Varma mackor och The fick avsluta denna tisdag. Hoppas på mindre förvirrad hjärna i morgon innan det börjar spåra ur på allvar :)

Bästa supporten!

Nääe men, där låg den ju bra!



Trötter sötnöt med dreggelläpp






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0