Ohålat var det här :)

Jihooo! Jag behöver inte rida med hål i grenen längre ;) tyckte det var dags att unna mig, respektive låta mina favvoridbyxor vila lite, och införskaffa ett par nya. Jag har ju varit påväg länge men kanske inte gjort mig råd eller sett de där byxorna jag bara måste ha, eller så har jag sett dem men varit på tok för sent ute för att min storlek ska finnas kvar. När ryttarstugan la upp dessa som vårens nyhet från Pikeur fanns det bara en sak att göra - skaffa!!! Förvisso låga i midjan vilket kanske inte är min grej, man jag kan leva med det när byxan i sig är så snygg! Mörkgrå med svart skoning och sköna detaljer. En grå söm och en silversöm, bling i "knapparna" vid fickorna och bling på rumpan ;p







Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

skit snygga! :-)
Men nu vill jag också ha lite update från birgittaträningen och lite filmer på dig å spaniz ;)

Svar: haha sitter precis och laddar för det =)
Patricia Lüdke

2014-02-23 @ 15:24:29
URL: http://mylifeandbrian.blogg.se/
Postat av: Christina

Grymt snygga byxor på en snygg tjej! :-))

2014-02-24 @ 21:27:57
Postat av: Christina

Snyggt!! :-)

2014-02-24 @ 21:28:28
Postat av: hemlig beundrare

Skit snygga!!!
Men var det inte en hemlig beundrare som krävde att du skulle ta med dom hem ;)

2014-02-26 @ 16:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0