Små inköp

Då var dom beställda, Lindas nya ridstövlar. :) ser fram emot att se henne på hästryggen med dem på för första gången ;) själv skulle jag ju inte ha nåt utan bara agera smakråd och support, men i vanlig ordning är det helt omöjligt för mig att lämna ryttarstugan tomhänt. Köpte mig ett par nya sporremmar, eftersom ett par faktiskt gick sönder under förra BK träningen, dessa är lackade och med blingade kronor 😍. Och sedan blev det en ny variant på kedjetunnel. Lite tunnare än den förra jag köpte. Testade den idag och tyckte den var bättre och fick rätt effekt. Bekvämare för Spaniz utan att han blev kaxig och försökte dra ner huvudet. Puh! :) 




Kommentarer
Postat av: Christina

Duktiga kunder ;-) snart är det dags för hjälmen med stort H också! :-D

2014-03-15 @ 19:28:49
Postat av: Linda

Ja jag fick ju med vinstgaranti med stövlarna också ;-) blir kanoners!! Å dina nya sporremmar är riktigt snygga! Härligt att kedjetunneln fungerade till det positiva :)

2014-03-15 @ 21:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0