Dressyrdivor ;)

Mellan helgens träningar och annat "to do" så hanns det även med en dressyrmiddag med tjejerna. Det firades att jag klarat ännu en juridiktenta, att GRS/Krk vann div 1, att vi gjorde kalas pass på träning och förstås mina fina vänners superprestationer på tävlingsbanorna, Christina som tog storslam med sina båda hästar! Därav firade vi som riktiga dressyrdivor med skumpa i de nyvunna pokalerna ;) Mums!
Tack kära vänner för ännu en underbar kväll i erat sällskap och för den superfina presenten! Pic kommer =)
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Tack själv! Hoppas träningen gick bra på söndagen, jag kom naturligtvis när du precis var klar! ;)

Svar: Ja, men jag såg ju det =/ typiskt, jag hade kameran med i förhoppning att du skulle dyka upp och kunde hjälpa mig filma lite =) Det gick kalas bra!!!! Plockade isär momenten i piruetten för att pussla ihop det på nytt. Han blir ju som lite korvstoppad och gör det svårt för sig genom att kompremera den där stora kroppen för mycket och sätta innerbak lite snett in under sig i högersnurren - dumt =)
Patricia Lüdke

2012-09-11 @ 09:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0