Fortsätter njuta av julen!

Då är julen över sånär som på 1 ½ timme då. Lika uuuunderbar som alltid. Massvis med fantastiska julklappar har jag fått och även delat ut. Men bäst av allt är nog tiden man får med familjen. Vi stressar alla hela vägen in i julen och gör det sista på minuten innan klockan är slagen för Kalle Anka. Då stannar vi alla upp för att njuta av denna tid tillsammans. Julmiddag hos mamma och pappa på julafton och mindre julmiddag hos oss igår. Pers mamma spenderade hela julen med oss medan hans syster kom upp på juldagen. 
Mina klappar kan man så gott som dela in i tre kategorier, hem, hästar och träning =) Well jag kommer nog visa er allt eftersom ett par grejer som fanns i mina julisar, fantastiskt glad över dem alla, som är ett bevis på att min familj känner mig utan och innan ;) <3 
 
Jag hoppas att ni alla haft en underbar jul där ni fått koppla av och njuta av tiden med varandra! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0