Fredrik träningen

Här kommer film från torsdagens träning för Fredrik. Skönt och sååå glädjande att höra av både en, två och tre par andra ögon att Spaniz ser ut att ha blivit mer aktiv och starkare. Då är det inte bara önsketänkande från min sida =) hum......faaast hur många gånger klappar jag mig egentligen på axeln - alldeles för kritiskt. Inte på hästarna såklart. Har sagt det förr och gör det igen, vill ju att de ska tycka att det är kul att träna så försöker vara snabb med beröm och klappar så snart jag anser att de tänker rätt. =) Men tror att jag kan bli ännu bättre på det! =) Tyvärr så ser man alldeles för många hästar som inte får en enda klapp under träningen - synd...
Men nåväl - movietime, har försökt klippa ihop lite olika moment och övningar.... tungt med arbetspiruetter tycker Spaniz hihi... undrar vad han kommer tycka när han gör dem bra och jag ber om ännu mer.... hihi min lilla kämpe.


Kommentarer
Postat av: chioli

:-), Kul att se filmen, har träning ikväll, hoppas hitta tillbaka till den fina känslan vi hade för ett tag sedan.

2009-12-20 @ 08:34:59
Postat av: Patricia

Chioli<< Vad kul! Vill ha en rapport ikväll hur det gick för er och förresten hur gick det med kandaret?! Själv ska jag ut i snön nu med lille Fille. Han verkar laddad :P

2009-12-20 @ 10:38:08
URL: http://rallybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0