Jag får pippi...

Idag flög ett gäng Sidensvansar ikapp mig när jag var på väg in efter att ha släppt ut hästarna på morgonen. Blev först helt fryst eftersom det inte alls är så vanligt att man ser dem. Kom på sen att det var dumt att låta tillfället flyga sin kos bara så smög in och hämtade kameran. När jag klev ut igen upptäckte jag att träden runt ikring gården var full av dem. Och om jag kunde tolka fågelboken rätt så är de troligen på väg söderöver för att häcka och öka beståndet. =) Lägger upp fyra bilder från sidensvans invasionen osså kommer en bunt bilder i morn på gårdens småfåglar. Upptäckte nämligen att det faktiskt är himladens roligt att fota fåglar :P





Kommentarer
Postat av: sara

sv; nej den är inte särskilt snygg nej :p ja ruttarstugan har jättemycket snyggt, ska kanske beställa därifrån tillsammans med en kompis snart :)

2009-12-20 @ 14:52:21
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Sambo

Fina bilder =)

2009-12-20 @ 15:44:28
Postat av: Patricia

Tackar tackar Sambo!

2009-12-21 @ 11:07:31
URL: http://rallybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0