Mobilbilder

Lassade upp en hög med bilder från mobilen på datorn ikväll. Sånna som jag inte skickat raka vägen upp på bloggen. Tar tyvärr evigheter med min mobil, trots att det är flashig Samsung Omnia,  så jag blir lika glad varje gång som jag lyckas peta upp ett "live inlägg" ;) Men här kommer iaf en bunt som legat instängda i den älskade mobben.

Jag i bilen påväg mot sthlm för vidare avresa till Flyinge och ännu en omg av C-tränarutbildningen



Och det var såklart regnigt, då gör kaffe en väldigt glad och resan blir såååå mycket myzigare.



Det Italienska klinkerset som beställdes och som vid det här laget ligger i entrén.


Utsikten jag har från just entrén med vidöppna dörrar. Stallet till höger i bild.
Till våren blir det att lägga nytt grus och massa andra roligheter i trädgården.



Per tar med älskade Blue till sthlm för turbobyte. Men det först efter att han sms:at klart där bakom ratten...


...själv sorterade jag alla äpplen som fallit ner från trädet.


Dags för träning grabben, du vet vad som gäller - just do it!


Fille var vid det laget redan slutkörd - och som vanligt väldigt nöjd med sin insats.
Älskade hjärtat.


Sen har jag hunnit vara på konsert oxå. Catta och jag hade ett par tjejiga timmar innan vi mötte upp Per, Eddy, Erik, Pontus och Joel utanför Hovet.
Ngt gapiga Sonic Syndicate var förband...



...världens bästa TAKIDA!!!!


Att bilar inte går sönder på Halloween är ingen garanti. Dessutom med trailer på, var på väg in att hämta badrumskaklet. Blev en låååång kväll innan allt ordnade sig och bilen blev hemkörd till uppfarten eftersom inga tillförlitliga verkstäder var öppna. Stort TACK till grabbarna på Falks, mina nya vänner.


Erik som har halva alfabetet på sitt körkort var snäll att låna "lilla lastbilen" på jobbet för att frakta ner Blue till Sthlm. Jag och Eddy såg till så ingen somnade! Tusen Tack för hjälpen!!!

 

fina bilen tar en paus, det är jobbigt att vara "räserbil" eller har han gått och blivit en trailerqeen?!
NEEEJ, var katten som gått så just nu är en racekat på väg i - sen blir det åååka av!



Så närmade sig julen och Per köpte en sött schabrak åt Fille - Merry Christmas


Volvo vs Saab = ja vi vet ju alla hur det gick ;)
Den här storyn är lång och har en bra utgång MEN det började med att pappas handbroms låste sig när han bara stannade till för att berätta var han skulle. En lång rad jävulskap slutade så äntligen på kvällen med att grabbarna på Falks precis hade lärt sig trickset från Saab själva och bilen blev kvar hemma och vi en burk pepparkakor fattigare ;)
 

Hämtade stallgranen från skogen, blev en skön promenad efter att ha rekat området med Fille innan =)
Granen innan....


Granen efter!


Och vet ni... jag har gjort min allra första alldeles egna julskinka - dessutom ätbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0