En knuff på vägen...

Nell skrev till mig idag och ville att jag skulle rösta på hennes ponny Black Jack till "Årets Häst" i Libress tävling.
Kunde såklart inte låta bli att vara nyfiken och önskade mig en motivering, även om jag redan röstat såklart ;) Men tänkte att är den bra så kan jag ju faktiskt ge en knuff på vägen. Då hennes story påminner väldigt mycket om mina egna resor och allt det arbete jag lagt ner för ta mig dit jag vill med mina små projekt till hästar =)
Så kommer en bild på Jackie och Nells motivering, ni som vill rösta går in på Libress och sök på Black Jack. 


Black Jack, 1995, Imp. Irland, Äg: Nell Perland

"För ja å Blackie har fått kämpa så himla mkt. Vi köpte honom felriden, smal, ommusklad å utan konids. Han kunde nt trava på fyrkantspåret, å nu går han LA-rörelser å LA-hoppning. För att han betyder allt på mej å älskar mej för den ja är, å att ja älskar honom så himla mkt att dt skulle betyda så himla mkt för mej om han blev årets häst. Ja struntar i att ja vinner priser om han vinner, bara att han blir årets häst räcker för mej <3"


Kommentarer
Postat av: Josefine - hästblogg

Söt häst :)

2009-10-25 @ 20:40:19
URL: http://jsohlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0