Ny dag - nya äventyr



Gaaah, hade svårt att somna igår men lyckades till slut! Var rädd att jag inte skulle vakna när klockan ringde i morse men det sitter väl i rutinerna snarare =) Var upp och gav hästarna frukost och mös lite med dem innan jag knatade ner till huset igen för att själv få i mig en skinkmacka och KAFFE! =)
Har ridning, skriva reportage och kanske ett gymbesök på schemat idag. Måste sluta skjuta det sistnämda framför mig, det behövs om man ska orka satsa. Kanske ska rikta in mig på ett Core-pass i em helt enkelt!

Vi höres senare. Vad händer ute i resten av Sverige? Några bra tips på hur en fd träningsnarkoman ska motivera sig för att ta sig till gymmet igen?





Kommentarer
Postat av: Chioli

Börja dagen på gymmet, bara att hänga på låset när de öppnar det gör jag...ibland. Resten av dagen går i alla fall som en dans..oftast.

2009-10-15 @ 22:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0