Uppsala och fotoshoot

Goush vad trött jag är! Igår var det full rulle hela dagen lång. Deklarationen tar ju alltid längre tid än vad man tänkt sig. Iaf om man heter Patricia och ska kolla upp att alla siffror stämmer + trippelkolla att hon verkligen läst rätt och skrivit på rätt rad. Sen ut och rida.... och vet ni vad jag gjorde. Det är ju helt frruktansvärt och första gången i världshistorien detta händer. Jag glömde heeeeelt bort detta i jäkten och red med oborstad svans! Konstiga är att jag fortfarande lever trots det..... hum? Tur att Spaniz inte legat och kört helikoptern med svansen i spånet. Den var helt spånfri sånär som på två små flisor =) Skandal va!?

Sen mockades det, tvättades bil, tvättade mig själv, handlade hästmat och SEN åkte vi till Uppsala för en fotoshoot men en cool Golf som ska vara med i nästa nummer av tidningen Gatbilar.se. Fick ett par riktigt fina bilder på den. =) Lägger kanske upp nåt i miniformat innan tidningen kommer ut så får ni stora versionen när allt är publicerat.

Skulle ha lagt upp en film igår från helgen men den behövde piffas till med nån musik så jag orkade helt enkelt inte utan kröp raka vägen ner i sängen när jag kom hem vid 23.00. Hela kroppen värkte efter att ha stått och huttra ute i några timmar. Var riktigt kallt i Uppsala så det var tur att jag tagit med stora dunjackan. Men nu håller iaf datorn på att spara ner filmen så den kommer väl här i bloggen under em. Bara galopp på denna. Blir en separat med traven =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0