Russinfingrar

Idag har det varit skolan från morgon till sena eftermiddagen. Raka vägen hem sedan och ta hand om gosarna som snällt redan ställt sig vid insläppet i hagen och väntade. Massa pyssel och mys i stallet. Har smörjt grejer så fingrarna liknar nu snarare russin än "fingersticks" =)

Fick ÄNTLIGEN positiva besked gällande en bok som jag har jagat i 4v, ja det är nog faktiskt mer. Tyvärr har de nya inte släppts från tryckeriet ännu men bibblan hade lyckas fått tag i ett ex och tagit hem det åt mig *huuurrrra* Jag är räddad inför den kommande tentan! Började bli sjuuuukt nervös!

Fick dessutom alla dokument som jag hade begärt från lantmäteriavd. på kommunen inför den gruppuppgift som vi ska göra på torsdag, här hemma. ;)

Så skönt när svaren på massa frågetecken bara faller på plats, känner ni igen det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0