mä(r)klig tisdag

Igår var en märklig dag om man ska se rent känslomässigt. Har ni varit med om att ni är sjukt exalterad över något likväl som ni är hypernervös? Det bubblar och spritter i kroppen ungefär överallt förutom i halsen för där är det allt annat är bubbel - torrt som fnöske och känns som om man svalt 1 kg sand. Jag var på min alla första intervju, vi har ju 10 veckors praktik att genomföra för att kunna bli reggad mäklare.
Jag konstaterade bara några dagar innan att jag aldrig behövt gjort någon vidare "anställningsintervju" tidigare.
När jag började på på djurkliniken så hade jag pratiserat där en vecka genom skolan, avslutade min vecka med att fråga om sommarjobb och blev kvar i fem år. Gatbilar.se sökte någon som kunde skriva små korta medlemstexter, jag anmälde mitt intresse och blev berest fotograf och skribent med egna 6 sidors reportage. Per behövde en ekonom, jag sa kanske och håller nu hela bokföringen. Haha ni hajar att det blev smått pirrigt. Men som sagt tycker ändå att mötet med nya människor är så fantastiskt roligt.
Nu håller vi tummarna för att det gick hela vägen!

Skulle ju ta en bild innan avfärd till kontoret meeeeen glömde helt av det när jag var färdig haha. Bjussar på en gammal bild istället.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0