Eurooooo

Här kommer en bild på ett par av de två ridbyxor jag fick förra veckan av Anna i tyskland! Ett par  Euro-Star med mudd/resår nerpå benen. Det är första paret jag har med den nymodigheten och måste säga att jag älskar det. Superskönt! Hur många gånger har man inte stört sig på att kardborren glidit snett lagomt till man tryck på sig ridstövlarna och i brist på tid hinner man inte rätta till det utan det får sitta som det gör och skava på fotknölarna. Nej fler sånna här kardborrelösa måste det bli sen.
Som fattig student känner jag mig lyckligt lottad över att ha en så hästnördig svägerska i samma storlek som mig ;)  Förhoppningsvis kan vi snart åka ner och hälsa på henne och det stall hon jobbar i, hoppas hoppas hoppas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0