Examen

Det är sant! Jag måste nästa nypa mig själv i skinnet varje dag sedan i onsdags.
Satt mest bara tyst under onsdagsförmiddagen på jobbet. Kl 12 skulle domen falla, klar för arbetslivet ... Eller omtenta. Redan 11.30 klev jag in på skola med jäkligt rangliga ben, jag som är fryslorten själv satt och svettades trots den tunna skjortan. Försök till att avleda mitt illamående lyckades jag smsa bästa vännen med konstaterandet "jag spyr". Kändes verkligen som jag skulle behöva göra det. Jag har aldrig känt mig så jäkla pressad vid en tentautlämning! Inte bara jag som hade förhoppningar ju utan mina båda chefer oxå eftersom min mäklarregistrering hängde på denna kurs *svälj*
Som alltid försöker man ju analysera ganska snabbt efter skrivningen om det gått bra eller inte men den här gången kände jag mig rejält osäker. Vissa saker kändes så självklara att jag var rädd att jag gjort en sjujävlans massa slarvfel eller missat en "knorr" i nån uppgift.
En lättnadens suck när jag fick tentan i handen och såg att jag klarat mig, dessutom låg jag inte på gränsen med ett E i betyg utan hade dragit till med ett C! Hela 62% kuggade sig. Hahaha lycklig så jag skakade brännde jag tillbaka till kontoret med tårta i högsta hugg. Och bästa Catta meddelades att det blir till att fira ikväll ;) för idag laddar vi ladies night på Läkerol arena.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis!
Härlig känsla!

2012-11-24 @ 22:58:36
URL: http://Liamochsagasmamma.wordpress.com
Postat av: Ankie

Hurra!!! Stort GRATTIS!!!

2012-11-25 @ 07:27:05
URL: http://ankiesen.blogg.se
Postat av: Christina

Stort grattis!!!!!!!!!! :-D

2012-11-26 @ 07:02:45
URL: http://Ccdressagestyle.blogg.se
Postat av: Tuula

Roligt! Grattis!

2012-11-26 @ 11:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0