Går mig på nerverna

 
 
 
Det är just vad han gör det, går, stampar och rent av hoppar mig på nerverna. Aldrig är han nöjd. Det gnälls över törst och krämpor. Domningar, nervryck och hosta. Därtill ska det vara nya skor med jämna mellanrum så han slipper halka.Jag ställer upp och skjutsar, lämnar och tröstar när än det behövs. Uppdaterar honom med nya saker och gör honom till stjärna. Och detta är tacken?!
Jodå vi har faktiskt lyckats bota det mesta på min kära Audi nu men den där jäkla airbaglampan envisas med att lysa mig i ansiktet än. Vi har satt motstånd under förarstolen och idag var jag in för att förhoppningsvis släcka lampan och nolla felkoden. Jag höll på att studsa upp i biltaket när det vart svart i rutan, och om än mer besviken när den 1 sek senare tändes igen. Vi har tydligen trassel med krocksensorn i passagerardörren oxå. Bara att återvända hem igen och denna gången börja rota i kabelhärvan till dörren. Misstänker att något har hänt där alternativt kortslutning i sensorn. Typiskt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha trodde det var spaniz du skrev om först! :-p
Tråkigt med bilen :-/

2012-11-15 @ 08:05:28
URL: http://mylifeandbrian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0