Ännu en helg till ända

En blöt helg till ända, fracken och hatten hänger på tork. Det kom såklart en riktig störtskur under framridningen. Grabbarna grus står nu nöjda i varmt stall efter att ha hunnit vara ute ett par timmar i regnet efter hemkomst från tävlingarna. St: George idag kändes faktiskt mycket bättre än Msv a1 igår. Idag hade vi mer kräm, och jag tyckte mig ha Spaniz i den form som domaren efterfrågade igår. Men ff var hon hård på det vi visade. Så kan det vara. Totalt bättre känsla än förra helgen men sämre poäng, hate when it happends. Men rutinerad i gemet och vet vad som bör läggas fokus på. Tar med mig känslan vidare helt enkelt :) 

Tycker det är fantastiskt roligt att ha kommit till de här klasserna. Dessutom på en häst som folk sa till mig när det begav sig att "om du kommer nånstans med den där, då ska jag äta upp min dressyr hatt" - jag väntar ff på att hattar ska tuggas sönder ;) 

Ett par bilder från bästa fotografen Linda Andersson <3 



Var lite extra tydlig idag i byteshjälperna ;) 1 2 3 -BYT! Tadaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0