Falsterbo dag 1

En dag på Falsterbo gjord och jag har gått bananza bland montrarna. Jag som brukar vara så jäkla varsam men nu släppte jag då på alla tyglar. Rätt skönt och än så har ingen ångest kommit ;) men handlade en hel del på rea oxå så det känns bra. Äntligen har jag hittat ett nytt döbert-spö. Hade ett likadant förut med läder och bling på handtaget som blev stulet på tävling under de 5 min vi inte hade koll på det. Sjukt bitter på mänskligheten för det. Älskade det då det låg riktigt bra i handen och hade rätt styvhet. Inte för hård och inte som en gummipinne som klappar i rumpan på hästen i tid och otid. :) nytt skärp med guldbling för att matcha kavaj och frack :) och schabraket i lööve med lack och läder ;)
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Så sjuuukt snygga prylar! <3

2014-07-14 @ 22:56:39
URL: http://mylifeandbrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0