Fredag i Falsterebo....

Och mina ben bränner...fråga mig inte varför det ena benet är mer bränt än det andra dock. Jag varierade benställning flitigt!  Men den där brännan verkar man aldrig kunna styra över.
Det har varit ännu en helt fantastisk dag här i Falsterbo. Massor av fin fina hästar att vila ögonen på och en och annan stolsgranne att lyssna på. Vissa säger saker med en sån bestämdhet att visste man inte bättre så skulle man kunna tro dem. Roligare att lyssna på dem som ventilerar, vrider och vänder på saker i diskussion med varandra. Det ger en själv en och annan fundering. Och förlåt men, jag kan också sitta och vara heeeelt inne vissa ritter och vissa ekipage känner man lite mer för och spänner skinkorna en och annan gång för att rida med där i stolen liksom. Men att helhjärtat sitta och som en jäkla ekorre och smattra med smackningar i konstant otid - come on!!!! Big no like!
Nåväl vi skiter i det och tar med oss sekvenser av "gummihästar". Måste säga att jag gillar Patrik Kittels Deja skarpt . Finns vissa likheter med både Scandic och Toy Story men det ska bli spännande och se vad denna kan komma att prestera framöver, dagens Grand Prix satt som en smäck. Och trots stående ovationer och jubel på ärevarvet så kan har släppa tyglarna och göra segergest med bägge händerna medan hästen fortsätter i samma tempo som när han höll i tyglarna, Undertiden studsar bakomvarande på både 1 och 2 ben hahah. Tycker dessutom att Patrik än en skön lirare som sprutar positivitet ikring sig och inte har några problem att bjuda på sig. Han har så rätt i mottot "A positive something is better than a negative nothing!" - värt att ha med sig upp på hästryggen!
 
Nu blir det till att smörja in benen för sjuttioelfte gången och hoppas på att bränningara lättar snart, Dags att sova och ladda för ny dag! woap. Oh, just det - ingen shopping idag - faktiskt. Har däremot satt in pengar för kommande tävling som dras idag. Shopping på sitt vis, köpt mig en plats i startlistan till Faluns tredagars =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0