Hovslagarakuten!

Sjukt taggad efter förra Birgitta-träningen. Så pass att jag anmälde mig till tävling så snart jag landat i en stol bredvid banan. Nu skulle det tränas på de nya verktygen och laddas upp minsann.... och vad händer om inte hästrackarn börjar den nya veckan med att trampa av sig skon. Hovslagaren är på semester och måste sedan i panik såklart få in hö nu när vi äntligen fick finväder. FRUSTRATION! Kände till slut att jag var tvungen att söka hjälp på annat håll. Som tur var skapade Patrik inne på Ryttarstugans Hovslageri en lucka för oss att åka in till. Stort stort Tack!
Så nu kör vi ett par pass innan vi styr kosan mot Falsterbo för att insupa ännu mer inspiration. Förhoppningsvis har mina uppladdningsnerver lugnat ner sig lite när jag fått jobba ihop lite med min partner på banan igen innan avresa. *pust*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0