Hello världen! <3

Så hysteriskt roligt att återvända till sin blogg och upptäcka att här fortfarande är aktivitet! Önskar jag kunde krama er alla för det
Jag har en hel del roligt att berätta.... både om Fille och Spaniz som båda haft framgångar. Fille har lyfts i sociala medier och jag ska på vidareutbildning som c-tränare för Patrik Kittel. Woap Woap!!!!!
Jag vet fasen i mig inte vart jag ska börja faktiskt.=) men ska allt försöka ta det i turordning. Jag har nog lite tid på mig. Jag ligger under helgen mer eller mindre nerbäddad. Åkt på en redig förkylning som började med att jag tappade rösten helt. Och som grädde på moset halkade jag ner i källartrappen igår och slog i knät nåt så in åt h-vete. Så som sagt.... sängen here i´m - surprise! Vi sepnderar ju vanligtvis inte så mycket tid tillsammans, som vi ändå kanske borde. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0