Laddad med förkylning

Nope förkylningen försvann inte lika mirakulöst som den dök upp - gaah! 
Har jobbat hemifrån igår och idag för att inte sprida mina baciller vitt och brett på jobbet. därtill huvudvärk igår och idag har det släppt och nu kommer allt genom näsan ;) 
Ska ändå dressa på mig lager på lager ... på lager nu för att åka till års-/terminsstarten för mina saknade elever på ÖRS.  Nu ska vi se om de tränat flitigt under dec och gjort sina "läxor" ;) Jag är iaf helt taggad för det nya året. Samtliga ekipage gjorde fantastsika framsteg bara under hösten både på tränings- och tävlingsbanan =)  Hurray!
 
 
Jag, Linda och Brian på en tävling i somras. Bra att man kan schemalägga sitt jobb själv ibland så man hinner med lite häst mellan visningar och kundmöten =) 
 

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Lyckliga klubben på den bilden lr? haha

Svar: Haha ja, jag tror det var en ryttare som suckade stort precis innan hon skulle in på banan ☺️
Patricia Lüdke

2015-01-09 @ 14:15:50
URL: http://mylifeandbrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0