One up - one......

En lycka - ett nederlag. Det vore väl dumt om livet kunde bjuda på bara lycka. Inför helgen blev vissa väsentliga delar till förrådet och sadelkammaren klar. Det är så himla roligt att se hur allt växer fram och i veckan ska jag måla en del panel. I lördags hämtades den nya bilen - ren och skär lycka från grill till utblås. Jag älskar den! Men inför och under helgen har vi också slagits av livets allvar. Även om jag ser och påverkas av nyheternas upptaktade informationsflöde om flyktingkaoset så finns även ett allvar närmare än så. Det tar hela min uppmärksamhet. Känner mig stark men skör. Orolig men trygg. Älskad och älskar än mer tillbaka. Ja det är många känslor som slåss där inne i knopp, kropp och själ.
 
Jag ska uppdatera er med bilen iaf under morgondagen och annat hästigt snicksnack =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0