Box Version 3.2

Sådär ja då är boxen uppgraderad till version 3.2. Det vill säga den 18 mm tjocka gummimattan är installerad liksom det sista fönstergallret. Nu saknas och gäller det alltså bara att hitta häst version 3.0 att programmera till en förhoppningsis 3.10:a och det är inte helt enkelt även om man får räkna med att man inte kan få en häst med allt. Iaf inte med den budget som jag har att röra mig. Från poddar och clinics med några av våra mest framgångsrika och skickliga ryttare har de lugnat mig med att säga just detsamma. Man får räkna med att göra avkall på något.Finner man två intressanta hästar får man såklart väga deras för och nackdelar mot varandra och välja den vilkens egenskaper man anser väger tyngst i en fortsatt utbildning. Otroligt roligt och spännande, liksom ett saligt velande. För kvick för långsam, för kort, för lång, för sluttande bog, för hög rumpa.... jag syftar självklart till hur kroppsbyggnaden kan påverka gång och ridbarhet.
Jag får hinta i veckan om vad det är jag tittar och söker efter. Kanske någon av er läsare känner till nåt passande att fylla boxen med =) 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0