En liten ohästig summering

Året har bara börjat och det är redan fullt drag från morgon till kväll. Jobb, hästar och träningar ute på klubbarna, däremellan har jag även hunnit klämt in en tripp till huvudstaden för kick off. Det mår vara slitigt men jag känner att året börjat bra på de flesta håll, finns också ett håll som det börjat mindre bra på - såklart! Vi tar det en annan dag då jag förhoppningsvis får lite ny info i morgon.

Mitt ett objekt presenteras på Expressens sida "Leva&Bo"  

Härliga visningar med mycket folk 




Kick Off! Feeling the Flow

 
En skön fika med nära vänner.... Ja jag säger vänner även kommunikationen är ngt bristfällig med en av dem 😜 "Bi!" "Bi!" Lyckades vi till slut lista ut att självklart var "förbi" 🙈




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0