Glitter och glam

Bjuden på födelsedagsfest/tjejfest med ett härligt gäng där flera har hästbakgrund och som jag inte träffat på måååånga år nu. Så himla trevlig kväll med underbar mat och dryck då en av tjejernas kille är kock och stod för kvällens meny. Det vädrades en hel del gamla minnen mellan intagen och kvällen blev lång innan det var dags att rulla, i flera bemärkelser, hemmåt. 
Bjuder dessutom på en selfiepic bara för att jag var så jäkla glad att jag klarade av att göra en såndär fiskbensfläta. Inte det att det på något vis var svårt egentligen... men jag gör mig sällan tiden att göra något annat än att sätta håret i en hästsvans eller göra en vanlig fläta. Men nuså! =)
Presenten till födelsedagsbarnet är nåt jag själv också vill ha så blir att köpa en till uppsättning tror jag bestämt. Men nu ska fröken allt blinga på sina träningar och tävlingar i år! =)
 
 
 
 
ANKY Technical Boot Climatrol
 
ANKY Bell Boots
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0