Grand slam med pannkaka

Har ni hört den här förut: Upp som en sol, ner som en pannkaka. Well jag kan inte ha gestaltat det bättre än  som när jag förra veckan fick tugga grus. Snabbt, högt och med skruv smachades jag från sadeln. Jag var med i ett par krumsprång och höll mig så upprätt jag kunde, men förgäves när Grand slam kom 😂 nåväl jag lägger ingen skugga på min 4-åring, det är sånt som kan hända 😃
Tyvärr landade jag desto sämre med kotkompression till följd och ömma muskler. Var upp i sadeln efter att jag fått hämtat mig bara för att kolla/visa att unicornen och jag ff var vänner. Gjorde och gör ingen big deal av det här. Han är tillräckligt känslig ändå och ett utspel hade inte gjort oss något gott. 
Nu har jag tvingat mig att ta det lugnt under en vecka men idag är ridsugen för stort, idag bara måste jag få njuta i sadeln igen! 👏🏻😃



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0