Patricia är bättre på lördagar...

Jag läste om en flummig lek som jag bara var tvungen att testa. Utfallet blev rätt bra ;) Man söker på google. Skriver sitt namn med ordet "är" efter bara, kan bli rätt fel ibland ;)


Patricia är årets lucia i Örnsköldsvik!
Vaah?! Varför har ingen ringt och sagt det då!!!!

Patricia är bäst!
Ja, alltid!

Patricia är numera invigt
Rädd för att det var längesedan....

Patricia är trött....
Någon spionerar på mig?

Patricia är bättre på lördagar
Nej, alltid bäst var det ju....

Patricia är en jättetrevlig tjej!
Tack Robin Borg!

Patricias historia
Är jag död?

Kommentarer
Postat av: Christian

Jag tror att jag håller med en av dessa punker bara.

"Patricia är bäst!" ;D

2008-12-11 @ 23:54:22
Postat av: Ankie

Ha ha vilken kul grej! Å dina kommentarer är ju bara för härliga!

2008-12-12 @ 09:18:03
URL: http://www.ankiesen.com
Postat av: Ida

Haha, det va ju en jätterolig lek!



"Ida är inte utställd så mycket då vi beslutade att klippa ner henne just för att vi är ute i skogen så mycket så det slet alldeles för hårt på pälsen"

2008-12-13 @ 22:30:07
Postat av: Patricia

Har jag inte sagt åt dig Ida att ha håret i inpackning då och då. Och framförallt red ut håret ibland. Men men se så det går nu - Din hårboll! hihihihihi



Ankie<< hihi ja det lönar sig visst att nalla från andras bloggar ibland ;)



Christian<< Ja, det är nog bäst så! ;)

2008-12-15 @ 20:37:29
URL: http://rallybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0