Torsdag förmiddag

Hallå hallå hallå.....ett förmiddagsinlägg från mig.....amazing! ;) Blev sent igår *urk* Slog på Pineapple Express och fastnade såklart. Tanken var ju att den bara skulle avleda min röriga hjärna så jag lättare kunde somna. Men den var helt flummig så jag fastnade, trots att det inte var en film med klara starka tjejfärger - my favorites!
Matade hästarna, gosade lite och släppte ut dem till kylan och hö´t. Fille har gett gärnet på träningspassen så han är väääl värd en vilodag att bara busa runt i hagen på. Och Spaniz har ju fortfarande bara 3 skor så han har iget val...Sen är dom ju precis vaccinerade men trots det så brukar jag i ge mig ut på en skogsritt åtmintsone för blodcirkulationens skull =)

Så nu ska jag jobba, plugga och göra i ordning ett bildspel/film till morgondagens medlemsfest (GavleRacing). Hellst skulle jag oxå vilja hinna kika på Kungsgårdens Ryttarklubbs nya hemsida, har ju blivit tilldelad lite hemsideansvar där, men sidan är ju så knäpp så man packar nästan ihop innan man ens hunnit logga in. Just ja....måste se till att införskaffa lite puderglitter ..lim har jag nog redan i någon låda ;)



Rubrik och ingress till senaste rampljusbilen jag skrev. Läs mer här... 

 


Kommentarer
Postat av: Ankie

Superbra artikel, kommer ihåg att vi pratade om den där killen, kul att få läsa det du skrev! kramar

2008-12-12 @ 09:16:51
URL: http://www.ankiesen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0