Adreanlinstinna kaniner

Lördag... woohaa...mer folk nere vid ridskolan än vad det var på fredagen. Då var det tvärdött när jag kom ner. En bil på parkeringen kl 11.00. Mötte Karina som sa att jag hade ridhuset för mig själv till 19.30 alla hade dragit till Globen. Well det har alltså sina fördelar att stanna hemma, plånboken blir glad, man får 80*20 heeeeelt för sig själv och kan vrida på stereon hur högt man vill.
Men tillbaka till lördagen :P känndes mest som passet gick ut på att parera en idérik liten Filip. En bog, en rumpa ett huvud... . . ibland får man slita hund för att få dem att röra sig som en enda häst. Men tillslut så *klick* and it was fixed. Fick mig ett gott skratt medan jag travade av grabben oxå. Heeeela stora ridhuset och två ekpage som ska samsas. Kan någon förklara "Vi ska trängas på samma utrymme-fenomenet". Jag på serpentinerna och Katrin i en åttvolt och varjegång jag kom till medellinjen så kom Katrin och skulle byta om volt. :P

Hade tänkt ta och hinka en starkvinsglögg på kvällen men Fredrik bad om skjuts till och från krogen så man fick snällt ställa in flaskan i skåpet igen. Fördrev tiden till 02.00 väldigt bra ändå. Spelade Wii och Rayman Raving Rabbits, tänk att tv-spel kan få en att kika av skratt.




Per är i full fäkt med att charma domarna i dansschowen


Trots sina inlevelserika insatser lyckades han inte charma mer än en "adrenalinstinn" kanin *grattis*

Kommentarer
Postat av: Ankie

Jag vill komma å spela wiiiiiiiiiii!!!!!!!!

Gissa vems underbara ninna som gjorde ett klockrent byte fr h till v idag?! gör ju inga bytesövningar egentligen men ska sätta mig ner å skriva en lista på vad vi ska öva på ordentligt vöer vintern till mars ung å då tänkte jag nog inkludera lite mera bytesövningar (hon kan ju!)

kan itne du oxå formulera en sån lista å lägga upp här så puschar vi varandra!



löööööve

2008-12-01 @ 19:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0