Bildbomd med produkter från Pikeur och Eskadron

Surfade lite Pikeur innan sängdags = ingen ovanlighet.
Älskar det mesta från dem men här kommer en liten bildbomb med kvällens urplock =)











Cindy 79er
Enligt mig de snyggaste ridbyxorna Pikeur säljer just nu. 












Har dem själv men får erkänna.....behöver fler par ;)











Lacorada varm och mysig jacka för vinterns alla träningar. Bilden gör inte riktigt färgerna rättvisa tyvärr. Mer metallicfärgade irl.
















Anima ser ut att vara en en varm och snyggt figursydd ridtröja
















RipStop stalltäcke med 200 eller 400gr termofyllning från Eskadron.
















Toulene-Fleece täcke i härlig chokladfärg med Eskadron märket















Kommentarer
Postat av: Christian

Toulene-Fleece = Ur snyggt :)

Ridbyxorna var helt okej men personligen är jag kär i Pikeur Candela (högre midja).

2008-12-04 @ 02:27:36
Postat av: DragonPH - Patrik PH Larsson

Alltid kul att surfa runt... men man ska nog göra det på säkra sidor (menade alltså inte att det var den sidan i blogginlägget jag syftar på i nästa mening). Måste tyvärr påpeka att din MSN sprutar ur sig massa virusar. Så vänligen virusrensa din dator, annars måste jag nog tyvärr blockera dig på msn tills vidare. :(



inge illa menat





//Mvh. Patrik.

2008-12-06 @ 15:46:13
URL: http://dragonph.blogg.se/
Postat av: Ankie

Jag vill oxå ha en Escadron lastbil ;D hahaha

Va i uppl-väsby idag å handlade en sladdlös klippmaskin å kollade in om de tre butikerna fått in ngt nytt, men nej. Dock en d nyinvigning på min kära butik här på landet nästa lördag å då ska jag å stora plånboken shoppa! (har fått lov att provköra hennes BE-korts Boj Classic oxå e lite sugen på en sån). KRamar

2008-12-06 @ 17:15:21
URL: http://www.ankiesen.com
Postat av: Ankie

Jag vill oxå ha en Escadron lastbil ;D hahaha

Va i uppl-väsby idag å handlade en sladdlös klippmaskin å kollade in om de tre butikerna fått in ngt nytt, men nej. Dock en d nyinvigning på min kära butik här på landet nästa lördag å då ska jag å stora plånboken shoppa! (har fått lov att provköra hennes BE-korts Boj Classic oxå e lite sugen på en sån). KRamar

2008-12-06 @ 17:18:20
URL: http://www.ankiesen.com
Postat av: Ankie

din blogg e dum :( den mobbar mig!

2008-12-06 @ 17:18:53
URL: http://www.ankiesen.com
Postat av: Patricia

Christian >> Håller med om att höga midjor är urläckert. Men min favorit i det fallet är Ricarda = mina tävlingsbyxor. De är supersköna och sitter som smäck! Vill man ha sköna sommarbyxor är Janett är rekomendera...om man som mig inte redan totalt ridit in sig på helskott vill säga =)

2008-12-07 @ 23:34:25
URL: http://rallybabe.blogg.se/
Postat av: Patricia

Svar som skickades till PH: "Datorn har blivit rensad ett flertalet gånger men inget har tidigare bitit på det som la beslag på min msn. Dock tror jag det ska vara löst nu. Efter lite resarch så skulle man entligt uppgift inte behöva göra annat än att byta lösenord. Simpel as that. Men vi får väl se om den låter mina kontakter vara nudå =)"

2008-12-07 @ 23:46:16
URL: http://rallybabe.blogg.se/
Postat av: Patricia

Ankie << hehe ja en lastbil skulle sitta fint. Men om du skaffar så skaffar du väl en där både dina och mina får plats + all vår packning? ;) Ankie and Patricia going on tour! hohohohohoho Jag håller hårt i alla slantar nu efter att ha kollat uppgifterna om ett nytt UME. Var du in i butiken som vi var på premiären på? hade de schockemöle kandaret kvar? :P

2008-12-07 @ 23:51:41
URL: http://rallybabe.blogg.se/
Postat av: DragonPH - Patrik PH Larsson

TACK för svaret Patricia ! :o)

Jao, hoppas dt ordnar sig nu då. ;)



Är det ett msn-virus lr ngt som ligger

på datorn, vet du ? Jag hade ett skitjobbigt virus som jag inte visste varifrån jag fått (eftersom jag aldrig surfar på "osäkra sidor") men som gjorde att min msn logga in å ut 2848374538 ggr varje dag. Efter mkt spårande å ännu fler "om å men" så kom jag fram till att viruset låg på en bild som låg på en kontakts delade mapp. Har inga delade mappar alls sen dess. Msn suger... saknar gamla goda ICQ å mIRC... hehe. nostalgiflash :)



Ibland när jag kommer hem har jag fått typ flera olika meddelanden med olika länkar från dig. Har dock aldrig klickat på ngn eftersom jag vet vad det är för något, hehe. Hoppas det slutar nu.





//Mvh. Patrik.

2008-12-07 @ 23:58:24
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0