Jag har landat i den stora bloggvärlden...

Då var jag här! Patricia aka rallybabe har äntligen fått tummen ur och startat sin egen blogg. Visserligen var kl 23.00 när jag tog det stora steget och klev ut i det för mig ännu rätt okända. Sidan är rasslig som bara den men notera att jag under dessa 2 timmar iaf skapat mig en egen välkomstbild. Och ja det är på tiden att jag lär mig om koder och annat lull lull - verkligen!
Har inte bloggat tidigare mer än lite sporadiskt på sidor som gatbilar.se och garaget.org. Men eftersom det är motorforum så har jag valt att bespara de sidorna med mitt hästsnack och annat vimmel. *blink blink*

Precis som andra öser in bilder på klädesplagg, väskor, armband osv så kommer ni troligen hitta en del fashion från häst- och bilvärlden hos mig. Det verkar vara den funktion jag har i mitt umgänge. När andra pratar om höstens nya kjolar eller vårens käckaste dojjor följer jag dem till viss del men kjolarna jag pratar om passar på Audis, BMWs och andra stylingobjekt som passerar min vardag. Variation förnöjer........eller hur!?

Hugs and kisses!
 

Kommentarer
Postat av: DragonPH - Patrik PH Larsson

VÄLKOMMEN TILL BLOGGVÄRLDEN BABE !! ;)



Nåväl, jag addar dig i min blogglista som jag kollar av varje dag, å ser om du har ngt vettigt att skriva om. Kika gärna min blogg om du vill... hehe.



Det är PH, om du undrar. ;)





//Mvh. Patrik.

2008-11-26 @ 23:49:43
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0