En vit jul

Tänk att vi allt fick en vit och vacker jul trots att det länge verkade mörkt.
Jag hoppas julhelgen har varit alldeles underbar för er alla och att ni fått massor av fina julklappar, iaf om ni varit snälla ;)
Nu är ju julhelgen mer eller mindre över igen och mellandagsrean tog ju över allas läppar redan på juldagen. Själv tycker jag det är lite smått sorgligt när det inte ens hunnit bli julafton och alla möjliga teknikkedjor massbombar en med reklam om att rean börjar på juldagen. Då vet man ju redan innan man ens har fått gett bort något att man blivit mer eller mindre lurad på nån hundralapp. För några år sedan då var det mesta stängt ända tills juldagarna var över, det var lixom nåt charmigt med det. Man bunkrade upp med allt vad man kunde behöva under dessa dagar.
Nåväl, min julhelg har varit toppen och jag har nog varit jättesnäll hela året verkade det som :P


Kommentarer
Postat av: sara

sv; jadå den har varit bra den ;D fick faktiskt inte så mycket hästpaket, men pengar, som kommer gå till hästsaker ;D;D haha! åh härligt, man blir så glad när man får nåt man önskat sej :D

2009-12-27 @ 11:03:07
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0