Fastlimmad med kameran

Idag var det trimma egna djur på fm och sedan brumma iväg till Högbo Ridklubb för att fotografera lite ekipage som skulle träna under vår KRK-dag (Kungsgårdens Ryttarklubb). Fast innan man landade där så stannade Per och jag till på Statoil för att köpa en STOR kaffe ......osså en blåbärsmuffin - såklart! Notera hur jag för bara något inlägg sedan berättade att jag inte länge får äta sånna. Meeeeeeeen efter att ha ätit både pizza och semla denna helg så lär väl knappast en muffin göra någon skillnad. *suck* Det är väl inte undra på att det inte händer nåt på vågen med den inställning, right?! Men jag är duktig i veckorna..... ja, då äter jag nästan ingenting istället. Jäkla dumma matvanor men det börjar bli lite ordning på dem iaf. För jag ska ha tillbaka min gamla kropp....ska ska ska ska....

Nåväl, jag slänger upp lite bilder från dagens träningar vart eftersom jag redigerat dem =)

Allt från araber till shettisar kom för att trimma lite under eftermidagen i Högbos nyaste ridhusdel.
Det ska börjas i tid - minsann!







Kommentarer
Postat av: Beffa

Jo funderingarna har gått åt det hållet men nu när jag inte har hästarna hemma på gården längre som förut, så vet jag inte om jag pallar att ha två. också tror jag inte att min ekonomi gör det heller, för min arbetsplats kommer att läggas ner så jag vet inte hur länge jag har jobbet kvar.

Känns trist att inte få rida men har hellre honom kvar iallafall!

Ska läsa länken, tack! Skadad sitter i den inre gaffelbandsförgreningen om jag minns rätt!

2009-02-01 @ 23:23:13
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Beffa

Länken ville inte fungera :(

2009-02-01 @ 23:30:01
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Du har helt rätt i det du säger, konstigt att det kan vara en sån stor skillnad på killar och tjejer, vi är ju alla samma "ras" så det borde ju vara lite mer utjämnat? :P



Haha ja, eller en bok! x)



Haha, det förtjänar han ju! ;)

Ha det bra!

2009-02-02 @ 19:58:39
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0