Jag lever =)

Tjoho!
Det blir bara ett snabbt inlägg nu innan jag dyker ner i sängen. Men ville iaf visa att jag lever =)
Men lagom till jag ska ha updatera bloggen så har datorn strula på det ena eller andra viset så man blev rätt vissen.
Ska hinna med en dusch innan jag somnar oxå...så sjukt trött. osså måste jag ju ladda inför morgondagens hoppträning hehe.

Har gått kalasbra med båda hästarna och dressyrtrimningen. Nu börjar man blir riktigt sugen på att komma igång på tävlingsbanan. Men först hoppas jag förstås på att få tillbaka min trailer snart. Jag har bokat besiktning nästa torsdag på den bara för att sätta lite press på herr mekaniker ;) För den 14 feb kommer KRK ev. hyra Högbos ridhus igen så den här gången hoppas kunna vara med så hästarna får vänja sig med det här att åka till nya platser och våga koppla av så inte mammsen får ett helsike uppe på ryggen =)

Nu är det klart att Per Sandgaard kommer den 26 feb oxå.... börjar bli en massa roliga saker i kalendern nu =)


Voffsarna var med upp i stallet och nattade hästar. De vet sin plats i stallet och håller sig där..... ja, nästan hela tiden iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0