någon som har en huskur mot stickor?

Nu är typ alla schabrak och benlindor tvättade igen :P Tvättmaskinen har gått het hela helgen nästan. Har varit nere i huset en sväng nu och laddat med lite frukost och en stor kopp kaffe. Ska upp i stallet nu och köra dagens pass. Dressyr står på schemat... huh? trodde ni något annat?! ;)
Jag har ett problem bara....lyckades få en sticka i foten igår när jag sladdade runt på parkettgolvet. Hade tur ändå för den stora biten som lossnade från golvet satte sig i min strumpebyxa men som sagt, sitter en bit i min fot och jag får inte ut den, den sitter för djupt lixom  :( Den sticker, värker och kliar *suck* Någon som har ett bra tips på hur man får stickor att krypa ut? eller måste jag vänta i  veckor nu innan en liten liten flis petar ut så jag kan rycka den.......


Trimma trimma trimma......
(lyckas inte ladda upp någon bild nu så det får väl bli en senare)
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0