Idag och i morgon (idag)

Nej jag har inte övergett mina trogna läsare =) Jag har bara varit i farten så jag har inte haft tid att sätta mig och updatera eller svara på alla roliga inlägg som trillat in.

Idag har det varit det vanliga med stallskötsel och ridning - hade en joggingdag idag. Det kan vara bra att lägga in ett sånt pass ibland allra helst om min hästar fått vila en dag, då kan det behövas en dag för att kolla av att grunderna inte flygit all världensväg. Ni känner nog igen er - ibland känns det som om man rider med handbromsen i och ibland känns det som om den inte tar minsta lilla. Allt verkade funka idag iaf och det är skönt inför träningen för Fredrik Böhling på måndag. Det var bara Fille som bråkade i högersidan, och jag som fick tvinga mig själv att ge fan i och ta upp kampen utan arbeta desto mer med andra sida. Han ska inte få chansen och bita sig fast i högertygeln. Därför finns jag bara på vänstersidan.....heheheheh Får se vad jag kan tänkas göra i morn. Har nyss förberett mig med att gå igenom LB:1, LA:1 och LA:P1 då jag ska stå och hjälpa GRS ponnytjejer på framridningen i morn. Lika bra att ha med sig programmen då, rätt som det är så är det nån som tappat bort en halt eller nåt. Bra om man kan lugna dem då istället för att sätta ett finger på läpparna och se frågande och jäääääävligt dum ut.

Ikväll var Per och jag ut och käkade Thailändskt och gick på bio, Bedtime stories. Helt ok mysfilm tror de flesta kärade ner sig i det lilla marsvinet som är med i filmen. Sååå jäkla söt! En riktigt trevlig kväll på stan med världens goaste Per.

Nu blir det sängen så jag orkar upp tidigt i morn =) Har några mil att köra oxå innan jag står på plats...kanske man skulle ta och köpa en kaffe på statoil på vägen..... mmmmmmm då har jag en bra mugg att använda hela dagen oxå. Om jag inte tar med en sådär riktig som behåller värmen. :P *värt en glödlampa - pling*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0