Förlåt...

Ordet somfrigör oss från ångest  och som är så svårt att säga. Men jag ber verkligen alla mina underbara och troga läsare om ursäkt för ruggit dålig updatering den senaste veckan. Det har varit sjukt mycket att göra med tidningen såhär precis innan den gått iväg på tryck.

Förra helgen lyckades vi iaf byta till sommardäck på audin och tokpolera den invändigt som utvändigt. Därimellan var det hästar och hundar som skulle tas om hand. Hundarna var vi barnvakt åt eftersom mamma åkt på dressyr grenledarträff på Såstaholm.
Photoshooten till tidningen gick skitbra. Bilderna blev helt suveräna. Tror alla ni ryttare kan komma att gilla reportaget ;)
Kommer lägga upp lite bilder här på bloggen oxå efter att tidningen har släppts i butik. Hela fem sidor får vi i Gatbilar.se *Jiiipppppiiieeee*

Har bytt framrutorna på audin och tagit bort toningen på framlysena inför besiktning. Som jag skulle haft i onsdags men tack vare datastrul hade tydligen min tid försvunnit. Vilket jag såklart inte upptäckte förräns jag stressat som en dåre för att hinna in till stan, jagat en butik i närliggande område som sålde buntband så jag kunde få på reg. plåten, vilken jag naturligtvis hunnit glömma bort att jag tog av under fotograferingern. Väl på bilprovningen, knappandes på skärmen för registering läser jag "du har ingen bokad tid". Vad faaaaan jag hade ju sisådär 4 minuter tillgodo att få på skylten o allt. "vi har ingenmöjlighet att ta dropin besiktning nu". Självklart valde jag att knappa in mitt reg nr igen, maskinen kanske bara var trött - Icke! Såååå jag får jaga en ny tid....men det ska nog gå bra. Det tråkiga är bara när man planerat hela dagen efter en grej och ställt in sig mentalt, för självklart räknar jag med en del predikan. *suck*

Just nu laddar jag inför sängen. Att updatera er med detaljer skulle få er att somna ;)

Hur har er vecka varit?! Inte lika lång som min hoppas jag.....







Kommentarer
Postat av: Ankie

Hej babe! Gryymmma bilder, du får verkligen loooovaa att lägga upp ngra fr reportaget oxå!



Å jag lovar att inte somna om du detaljade oss lite!



klamar

2009-01-24 @ 09:16:40
URL: http://www.ankiesen.com
Postat av: BAACKONTRACK

sv: hejhej!

jorå, för tillfället är det väl sådär!

våran första tävling blir nog nästa månad om vi har tur :)

åker du också rally eller? ^^

2009-01-24 @ 17:33:12
URL: http://baackontrack.blogg.se/
Postat av: Patricia

Svar skickat till BAACKONTRACK:

Halloj Tjejen!

Hur är det med kartläsarn? =) När har ni första tävlingen för i år och vart?

Här är det fin fint efter en sjuuuukt stressig vecka. =)

mvh// Patricia

2009-01-24 @ 23:39:46
URL: http://rallybabe.blogg.se/
Postat av: Patricia

Ankie << Självklart darling lägger jag upp fler käcka bilder sen ;) Men du måste köpa tidningen när den kommer ut i butik oxå så du ser helheten. :P Piskan är ju med o allt! hihihihi

2009-01-24 @ 23:42:10
URL: http://rallybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0