Go Audi go Audi.....

Igår började så upptiningen utav mitt kylskåp till Audi. Jag tänker inte ens dela med mig av en bild på hur en övergiven A4:a kan se ut efter julens ledigheter. Det starka Optimabatteriet hade såklart laddat ur = inte bra, låset hade frusit ihop = gjorde inget jag hade ju en tändare till hjälp. Efter lite pill och gos kom jag så in och kunde ställa in en kupévärmare för att få bort all snö och is på karossen. Hade ju tänkt tvätta min pärla och hade inte tänkt använda högtrycken som ishuggare direkt. Fick bort nästan all snö sånär som ute på vingen. Men det blev ju nån plusgrad ute idag så då  smälte det lilla iaf bort. Idag har Audin fått stått med CTEK laddaren på hela eftermiddagen så nu lyser den och hälsar en välkommen när man öppnar dörren igen ;)
I morn blir det stor tvätt och en massa audigos!

Träningen har gått fint med hästarna. Börjar få igång fille igen efter att han var utan dojjan ett tag. Kändes till o med riktigt fin ute på åkern. Spaniz hade vind i håret kan man säga. Var programridning nere i ridhuset så jag höll mig hemma i sommarhagen. *halvhalt halvhalt halvhalt......ööööh hallå...... nån där under som hajjar?* nepp Spaniz ville promt tro att han var gunghäst och jag försökte räta ut vågorna så mycket att jag själv nästan hamnade bakom lod. ajjabajja. Men efter lite övningar i sluta på volten så var jag äntligen fri i handen och galoppen kändes väldigt svävande och arbetsam. Positiva med blåsigt väder är ju att det blir lite piggare djur att rida på. Dvs desto lättare för mig att "lura" Spaniz till att jogga på stället. han tycker mer att det är bus på G än sittövningar hehe..Got ya!


Kommentarer
Postat av: DragonPH - Patrik PH Larsson

Asså, är den vaken nu Ådin... kom ut på Älgsjön å lek lite vid tillfälle dah ? ;)

2009-01-11 @ 22:27:03
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0