Lördagen


Jahapp.... jag börjar väl om då, lagom till min "slutplädering" lyckades jag trycka bakåt på musen och vips så var all text borta -TYPISKT!!!!

Vaknade och var göratrött idag, klädde på mig det jag orkade innan den uppfriskande morgonpromenaden över gården. Hästarna verkade ha sovit gott. Pälsarna och svansarna var fulla av spån. Fille hade turligt nog lyckas undvika att fläcka ner sin sammets vita päls. Vi badade nämligen igår och "blekte" håret lite med Snow schampoot. *myyyyys*
När jag kom ut från stallet  hade det hunnit bli snöstorm. Jisses vad det yrde! Men då visste jag iaf två stycken som var nöjda över att få äta frukosten inne.

När jag kom in i huset igen gick jag och la mig en stund igen innan det var dags att ta tag i dagens träningar. Men tack vare vädret valde jag att bara rida en häst. En häst blev Filip eftersom han fått minst tid under de dagarna som det varit så mycket jobb. Det var med pigga steg som han spatserade iväg ner mot ridhuset. Verkade väldigt sugen på ett rejält pass eftersom jag knappast behövde styra honom. Han hade en plan! Trodde jag skulle ha tonvis med "problem" att reda ut, men måste säga att lilla fille skötte sig utomordentligt! Mjuk och elastisk mest hela tiden. Lite spänd i högersidan mitt under passet men det jobbade vi bort med sidvärtsrörelser och gymastiska vägar så vi rådde bot på vänstersidan som verkade vara den svaga länken. Båda nöjda efter passet så Fille fick en massa godis.

Har hunnit jobba en del med KRK´s hemsida under eftermiddagen så nu börjar det bli lite ordning där oxå =)

Kommentarer
Postat av: BAACKONTRACK

sv: haha jaa :D

det blir nog Örsundsbro , annars blir det Västerås ;D

vart bor du?

2009-01-25 @ 13:10:27
URL: http://baackontrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0