Pysseldag

Igår blev det faktiskt två nya plagg till garderoben. Skulle inte ha något men Per insisterade att få sponsra. Det var ju REA, från 499 till 149 kr. De båda skjortorna, som det nu blev,  från Sisters skulle faktiskt passa riktigt bra till en jobbintervju, om man nu skulle på en sån i framtiden.
Jag får visa med en bild framöver eftersom jag inte hittar någon bild på nätet på den produkten - såklart!!!

Idag har det varit trimma hästar och dammsuga ur dator som gällt. Sedan har dvd enheten byts ut eftersom den gamla vägrade ladda mitt nya videoredigeringsprog, Pinnacle Studio Ultimate. Sjuuuuukt många funktioner och grejer som man kan fixa med på den. Det är verkligen superroligt. Bara för att lära mig hur det fungerar överhuvudtaget klippte jag ihop ett par hoppsekvesner från sommaren 2007. Visst kan man undra om det är jag som ska hoppa ensam över vissa hinder eller om det är Spaniz som ska sköta den biten hihihi.... Ska be mamma filma lite framöver. Det är dags att uppdatera hela filmsamlingen :P



Kommentarer
Postat av: Beffa

Jag kan inte kika på det, står bara att det är ett privat videoklipp :( Hade ju vart skoj å kika!!

2009-01-31 @ 21:15:43
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Beffa

Han har fått en gaffelbandsskada! :( Först såg det ljust ut, fick sätta igång honom i slutet på september (då hade han stått sen maj) märkte under tiden att han blev förändrad och troligen hade ont och på återbesöket i november så fick jag veta att så var fallet. Han var så mkt sämre att veterinären bedömde att han aldrig mer kan ridas. Får ha kvar honom som sällskapshäst om han ej har ont.

Men en liten låga hopp har tänts, då han känns och ser bättre ut än vad han gjorde inför det första besöket då jag fick sätta igång honom. Så jag håller tummarna och planerar att åka in med honom för UL fram emot sommaren och se vad dom säger då!

2009-01-31 @ 22:18:05
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0