Tomt

Jag hade en del på skallen som jag ville förmedla till er. Men just nu är det bara tomt i skallen. Allt rann av mig bara - det gick lika snabbt som att läsa ett sms. Hade en plan för kvällen som tydligen gick i stöpet. Känns bara så trist när man planerar en hel kväll efter en sak.....och sen ....sen blir det inte av. Jag var ju beredd, jag satsade gärnet för det här....men nu sitter jag ju här. Kvar framför datorn, ordninggjord till min egen glädje.
Nåja förhoppningsvis blir det nästa vecka istället.
Annars har jag varit på skolan idag. Sista träffen på Management II. Känns trist, det har hittils varit den absolut roligaste kursen på hela civilekonomutbildningen. Skulle det behöva ta 2 ½  år...... nåja senaste halvåret man ju fått specialinrika sig men ändå, de andra tre kurserna var inte fullt lika skoj ;)

Hoppträningen igår gick skitbra iaf. Denna gång var Spaniz lite mer ridbar mot hindrena men visst hände det att han tog några egna beslut.....en del bättre än andra.... men hoppar det gör han tammefan alltid.
I förrgår trimmade vi på dressyren. Arbetade mycket med tempoväxlingar i öppna och sluta som ibland övergick i volter för att hela tiden kolla av att ytterhjälperna tog som de skulle =)
Fille har skött sig utmärkt under igång sättningen efter den tappade skon. Han verkar glad över att få arbeta lite igen.

Vad har ni andra gjort? Blir ni någonsin sådär totalt tom i skallen?




Kommentarer
Postat av: Erik

Jadå. tom i bollen blir man allt. När allt rinner av och ingen är roligt. Eller är det inte sånt du menar? :)

2009-01-16 @ 00:31:04
URL: http://agnanaurion.blogg.se/
Postat av: Ankie

ahhh mitt favvokort! blir alltid så varm i hjärtat när jag ser det där...



d där m tom i bollen händer ju när man gått å längtat e att träffa ngn eller att man ska få prata i tel m ngn å man toklängtar å toktänker på va man vill prata om å sen när man väl träffas/hörs så e d som bortblåst å man känner sig matt å får knappt ur sig ett ord. gah! i hate!



Ninna hälsar att hon börjat bli en fin flicka i sin mammas ögon, ska t ridhuset på söndag å jag hoppas att hon e fin då! kramar



2009-01-16 @ 08:08:13
URL: http://www.ankiesen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0