Bildbomb från stallmobben

hohohoh...rensade gammel mobben eller ja den som numer kallas stallmobben på lite bilder. Så jag tänkte jag skulle dela med mig av några stallhappenings sedan dan före doppardan.


Någon vecka innan jul flyttade två nya privathästar in nere på ridskolan. Det betyder att jag rätt ofta får rida förbi den stora bruna och hans extremt söta och lilla kompis. En bild var ett måste!


 


Undrar om Spaniz visste vad som gömde sig i ett av paketen kring granen och därför ansåg sig ha rättigheterna att slita Filles täcke i stycken dagen före jul afton.



Vi har en snattare i stallet......I förbifarten påväg från hagen och in lyckades Spaniz rycka med sig en hel jätte kvist från grannens gran. Tur att den är tät!...och jag bra på att limma hihihihi



Själv tog han allt med ro. Ja, han verkade riktigt nöjd faktiskt



Neeeeeej inte mocka nu - vi kan gooooooooooooooosa!
Per fick absolut inte arbeta ostört.........



I förrgår blev det kallt  -17 grader och eftersom Fille är en lika stor fryslort som mig så har man mössan på!....eller....
just det, nya täcket skymtar i "bakgrunden"



Varmare grader ute igen så det var ingen stelfrusen sötponny som kom in idag. Därför passade vi på att ta en rejäl varmdusch och bleka håret lite. Super nöjd med den nya produkten - Blue Snow Shampoo

Kommentarer
Postat av: DragonPH - Patrik PH Larsson

Hehe, kan alltid vara kul att slå på gamla mobiler och bli lite nostalgisk när man ser sms, mms, bilder å videosnuttar. :o)



Ska tamejtusan gö dt ngn dag jag med !

2009-01-07 @ 07:34:50
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0