Det spinner lite fort....

Guuuuuud vad veckan skenar iväg, det är redan torsdag igen. Min söta sis är hemma igen så vi kan ha timlånga samtal medan den ena jobbar och den andra står i stallet och mockar skit ;)
Här hemma har det trimmats hästar, jobbats, pysslats med hemsidor och ...*trumvirvel* ....tränats!!
Idag gjorde jag mitt livs första spinningpass. Jag har ju tidigare sagt att jag aldrig skulle ta dela i något sådant.....mest egentligen för att jag trott att jag inte skulle överleva. 45 minuter vevade jag så på benen idag, och som ni märker så hade jag bättre kondis än vad jag trodde ;) jag hade dessutom starkare benmuskler än vad jag trodde. Då instruktören peppade oss att lägga på mer tyngd och ställa oss upp som i uppförsbacke och trampa på lite snabbare.........hum.... istället för 1 tungt varv lyckades jag då dra på sisdär 320 helt i otakt kändes det som. Jag hade snålat lite väl med vikterna tydligen - hade lika gärna kunnat sluta med att jag stått på näsan framför styret..... och det skulle jag säkert vara den första att lyckas med...eller?

Faktiskt så känner jag mig iaf trött i tid idag så nu kl 22.25 ska jag gå och borsta tänderna och gå och lägga mig. Det ska bli skönt och all energi kan behövas nu. Hästarna verkar nämligen ha fått vårkänslor och mer vilda än tama under träningarna ;)



Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Haha, här går det bra med träning/tävling :D Vi har typ inte haft någon snö alls denna vintern :P Ca. 1 vecka hade vi lite snö som låg innan det smälte bort igen, sen har det bara snöat en andra gång, då smälte det bort ungefär lika snabbt som det kom! :P

2009-03-20 @ 06:44:04
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Ankie

Mäh måste du oxå ge mig ångest över att jag inte tränar (fortfarande e sisådär 20 ggr jag nästan kommit igång...) men man mår bra gött e ett träningspass och man är trött på riktigt; man går inte och lägger sig för att man halvslumrat i soffan framför teven eller vid datorn utan för att kroppen faktiskt ÄR trött!



vi får uppdatera varann om träningarna vi har förestående! kramar

2009-03-20 @ 17:04:00
URL: http://ankiesen.blogg.se/
Postat av: Maria

Va duktig du är :)

Fin blogg.

Ska vi följa varandra på bloglovin?

Trevlig kväll

2009-03-21 @ 16:39:34
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0