jädrans oxå....

Nu har jag suttit här och fixat med en liten film från dagens Fredrik Böhling träning.... och vad händer? - Ja men visst. självklart! Pinnacle Studio Ultimate hänger sig....som alltid känns det som...skit oxå!
Tyvärr hade jag inte sparat det ännu heller så jag får väl skylla mig själv men ska man behöva ta det som en vana att filmredigeringsprog ständigt hänger sig...

Träningen idag gick iaf bra. Spaniz kändes inte riktigt lika fram som han gjort hemma men tyckte ändå att han var allert för hjälperna för att vara på bortaplan. Fredrik gav beröm för att det hade hänt så mycket i kroppen på så kort tid. Så jäkla skönt att höra!!!! Precis vad jag hoppades på att han skulle se ;) Dagen mål avklarat - check. Spaniz nya undanflykt nu när jag fått honom så pass mycket mer satt och vaken mellan hjälperna är att han smyger ner med näsan lite. Men jag tar det som ett gott tecken då han förut spände sig i nacken och tappade bakändan när det blev jobbit =)

Så nu blir det alltså sängen så jag orkar upp tidigt i morgon bitti...
Förresten var det någon mer än jag som kollade in första avsnittet av Robinsson ikväll? Vad tyckte ni? Verkar det vara nåt intressant att följa eller kan man dumpa det i soptunnan på engång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0