Hade inte jag...

Ja, hade inte jag lovat film? ;) Nu när jag inte sagt ett pip på bloggen på några dagar så trodde ni kanske att jag fått kalla fötter... men nejdå! Det var bara en himla märklig vecka förra veckan som avslutdes med att både bil och trailer gick sönder (och massa annat) så det blev bara en dags träning för Fredrik - surt! Så på onsdagen skrittades Spaniz bara och då kan det var lite stelt dagen efter, men tyckte det kändes helt ok ändå - desto större förväntningar på fredagen bara =/ Var iaf skönt att få bekräftat att tidigare upplägg varit bra och att jag tänkt rätt. Vi är på god väg men nu ska vi försöka speeda upp lite :P


Kommentarer
Postat av: Chioli

TACK, det var kul att se honom (er) igen.Så snygg häst! Är någon tävling inplanerad? Ha det!

2009-11-02 @ 23:32:15
Postat av: sofie

Fint de ser ut :D

2009-11-03 @ 20:19:49
URL: http://thatgeek.blogg.se/
Postat av: Ankie

Så den träningen jag missade va den enda som blev av? vad hände med bil å transport då? du sitter annorlunda nu, vet inte vad men ngt är annorlunda, mer avspänt kanske? eller har du fått starkare bål?

Å vad händer på fredag? (vi måste ringas helt enkelt!)



massa kramar



2009-11-04 @ 11:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0