Sovmorgon!

Guuuud vad det var skönt att få snooza lite idag! Trist bara att man dragit på sig jordens förkylning och har ett huvud tyngre än 5 påsar mjöl. Innehållet känns dessutom som densamma - pulvrigt lixom ;) Gick inte upp förräns 8.30 och har nu duschat och käkat lite frukost. Ska dundra iväg med Blue till macken och tanka lite och kanske blir det en snabbtvätt. Har alla grejerna med mig (hjälp, jag är skadad) och solen skiner så då kan det vara nice att brumma hem med polerad kärra hihi.

Ska förbi pappas jobb innan avresa såklart och säga hejdå.... önskar han kunde följa med hem till landet bara.

Vad ska ni göra idag då?!


Kommentarer
Postat av: Chioli

Åka ut och titta på lite grisar hos några trevliga bönder, ingen ridning idag, När få jag se en ny filp på Spaniz?

2009-10-08 @ 16:44:43
Postat av: Chioli

Film menar jag inte filp.

2009-10-08 @ 16:49:53
Postat av: Patricia

Chioli >> haha det kommer, men just nu är det mycket som talar emot. Stationärdatorn där filmredigerings prog. och alla filmer ligger på har fått fnurp och jag har åkt på en rejäl förkylning så jag håller på att försöka kurera mig så jag kommer upp på hästryggen och orkar jobba igen, sen e jag lite petig så tycker inte att vi är nån bra form ;) Men det kommer som sagt, tillsvidare får du sätta tidigare filmer på repeat =) Vad är det för häst du har?!

2009-10-11 @ 11:32:20
URL: http://rallybabe.blogg.se/
Postat av: Chioli

Halvblod efter Donnerfly,u: Pik Trumpf, Ganesco. Min egna uppfödning som tagit TID att komma till rätta med, men nu är vi på gång...! ( tack vare rätt och världens bästa tränare)

2009-10-11 @ 12:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0