En doft av vår

Igår kväll doftade det såååååå mycket vår att jag knappt ville gå in från gården efter att ha nattat hästarna. Satt ute på tappan och lyssnade på NRJ som spelade på utomhushögtalarna. Tittade nöjt på de partier av trädgården som jag krattat, andades in - gud vad jag trivs här!!!!

Satt under eftermiddagen och registrerade mitt cv hos en rekryteringsfirma. Då jag är suger att jobba med nåt mer än tidningen under sommaren, iaf. Höll på att bli smått galen bara när man reggat sin cv så får man sitta och fylla i deras databas om typ samma saker som man redan skrivit i cv´n. Sen välja en herrejisses massa olika saker ur en lång lång lista. Men nu ligger jag i systemet iaf så får vi se om jag hittar nåt eller om nåt hittar mig - det skulle ju vara en trevlig överraskning =)


Bara väntar på att marken ska torka upp på baksidan så jag kan flytta trailern =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0